Tillbakablicken

Hej! Sitter med en rövhosta och febrig känsla i kroppen. Blev friskt från senaste förkylningen för två veckor sen. Tack, min kropp. Idre var toppn. Kanske skriver om det sen, nu ska jag skriva den årliga, lite töntiga, listan över 2014.
 
  Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte till stugan i Finland utan föräldrar (sjukt stort, jag vet haha..), jag flyttade ihop med John, hade aldrig kunnat gissat det för ett år sedan. Då var allt kaos med oss två.
 
 
 
Har du några nyårslöften? Sluta skada mig själv, sluta kräkas för evigt och alltid, börja på yoga.
 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! Två stycken.
Vilka länder besökte du? Finland, USA och Grand cayman.
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 6 juli. John.
  Vad var din största framgång 2014? Jag sökte hjälp för min ätstörning, samt sa upp mig från mitt jobb. Jag gjorde det för min egen skull.
  Bästa köpet? Vi köpte en ny bil, samt resorna.
 
 
Största misstaget? Köpa Veronica Maggio-biljetter. Jag och Becca vände i parkeringshuset för vi var allmänt trötta. Så värt, åkte hem till en varm säng istället.
  Vad spenderade du mest pengar på? Resa, cigaretter.
  Gjorde någonting dig riktigt glad? Musik. Terapi. John. Street dancen innan jag slutade.
 
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? You're so cool, you're so cool, you're so cool.
  Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  Både. Mer ledsen och mer glad än tidigare.
Vad önskar du att du gjort mer? Rest ännu mer haha.
 
 
 Favoritprogram på TV: Lyxfällan. Alltid.
 Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Var på sköldpaddsfarm och badade i havet i Karibien.
Hur skulle du beskriva din stil år 2014? Raggsockor, gula stövlar, jeans. Risigt hår.
  Den bästa nya personen du träffade? Johns mamma haha. En förebild.
  Vad hoppas du ska hända under 2014? Att jag och John eventuellt flyttar till större studentlägenhet i Örebro, att jag ÄLSKAR psykologikursen jag ska läsa nu och satsar på psykologutbildningen, att jag kan äta som vanligt igen. Ber för det.
 
 
Det var det. Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0