Discobar, jag dansade från cirka tolv till sju

 
x HEJ. Jag har överlevt januari! Även om inte det märktes här på blokken. Alltså den andra gif:en blev så konstig...
 
Mycket har hänt.
x Jag bakade stekpannebröd
x började plugga psykologi
x secondhandade massa bra grejer, typ nya vinterskor, böcker och flaskskepp.
x åt körsbärssemla
x fick beröm av tandläkaren för att mitt saliv var så bra och räddat mina tänder i två år av upprepade kräkningar. Nu är jag snart friskt. Maten går jätte bra. Det är mitt kära huvud som ibland får mig att gråta konstant och inte kunna fokusera på studierna. Igår kom jag inte iväg på yogan för jag trodde jag skulle dö. Men det går ändå framåt där med. Snart. Är det över. Jag kämpar. 
 
x jag och John hanterar vardagen som om den vore speciell. Oavsett lördag eller torsdag. Igår åt vi caféfrukost.
 
Idag ska jag försöka att inte städa. Gör gärna det när jag egentligen måste läsa miljarder sidor i psykologinboken. Igår städade jag mikron och hela kylskåpet. Patetiskt.
 
Är så inne i detta musik-mode. Speciellt islänskt, melankoliskt och vackert. 
Lyssna på den. En textrad förstår man faktiskt som svensk. Så ballt.
 
den här <3
 
Nu ska jag försöka plugga. Hehe.
 
Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0