jag vill ha dig du är min du är bara min

♡ hallå. En dag nu i veckan packade jag på mig halsduk och åkte till Erikshjälpen med mor och far. Köpte en grön jacka och tre engelska pocketböcker, bland annat av Ernest Hemingway i tron om att jag någonsin kommer läsa dem (fortfarande sjukt pretto jag vet)
 
♡ Jag och John har köpt en ny kärra då båda våra kan fara åt helv. Arg. Men nu har vi en ljuv toyota. Jag köpte även en tillhörande CD. Livets bilskiva. En skiva min familj lyssnade på repeat när vi åkte till Sälen en gång i tiden.
 
♡ Skrev högskoleprovet igår. Paniksvårt. Allt kändes mest:
 
angry na Tumblrze
 
♡ Sitter och dricker vin. Lyssnar på John som spelar och härjar och pussar honom på axeln när jag får chansen.
 
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0