Some people are so poor, all they have is money

Hallåj! Det har hänt saker.
 
x Har trotsat min otroliga gym-fobi och börjat gymma med mor, syster och Stina. Helt otroligt.
x Har berättat för Monica på jobbet att jag tänker säga upp mig efter sommaren. Mitt läskigaste samtal ever. Monica sa att hon skulle släppa iväg mig, bara för att jag skulle inse att det var grisar jag skulle hålla på med och komma tillbaka...<3333 Tar vara på varenda minut nu.
x Just nu vill jag inget annat än att bli sjöman. Tänkte söka till Försvarsmakten, men är nog inte där ännu. Man måste vara stark både fysiskt och psykiskt. Jag känner mig på samma nivå som denna just nu:
Nawww :')
En liten klut typ haha.
 
Så jag har ingen aning vad som ska hända i höst. Tänker för en gångs skull ge mig själv betänketid och frihet. Jag kan göra vad i hel ve te jag vill. Skiter i pengar och allt sådan bajs. Det löser sig.
PJ
Typ så.
 
Skulle önska att det var lite såhär dock:
 Best friends❤️
eternal sunshine of the spotless mind | Tumblrvintage | via TumblrCosy Mornings:)Some peoplenature | via Tumblr
♡
alltså blir lite övertänd. Vill att allt ska hända. Nu.
 
Såhär såg förresten min Valborg ut. Min frövifamilj var till Linköping på röjröj men jag jobbade. Hade galen separationsångest.
 
Och i fredags blev:
DETTA....
...till detta! Bara strunta i mina crying eyes, stod i morgonsolen på jobbet dagen efter samtalet med Monica och lät mina känslor ba dra iväg med mig. Slightly emotional haha.
 
Igår var jag hemma på Tallhöjden och sprang i skogen och klappade på den mustigaste katten i hela storkommunen (MINST).
Syns inte här. Men den katten har verkligen varken nacke eller midja.
 
Ska dra på streetdance nu! Show om två veckor wazzaaaaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0