i en värld som är hopplös och sjuk

God dag! Vaknade för en timme sen typ. Åt pizza till frukost, mina matrutiner kan ju bara dö haha. Dricker kaffe nu och försöker få Sara och mor att träna med mig.
 
Igår satt jag kvar uppe på höskullen och kollade ner på mina flickor efter att jag gav dem torrfoder och halm. Älskar lugnet haha. Kan sitta så hur länge som helst.
Mysigaste djur.
 
IGÅR var det premiär för vårshowen. Vi militärer var aspepp, och vår lärare Julia var stolt för Marie (som hela skolan är uppkallad efter) sa att vi hade så bra utstrålning och att vi knappast kunde vara nybörjare. Alltså spricker av galen glädje.
Jag och Therese innan vi skulle ut på scen. Höll på att kaskadspy av nervositet.
 
Ikväll är det föreställning nummer 2, och imorgon blir det två till. Ah peppet. Är lite ledsen, vet inte om jag kommer kunna fortsätta på street till hösten. Älskar det.
 
Vill gå ut. Det ser ut att vara perfekt väder ute. Det är säker blåsigt och jävligt. Vill ha det såhär:
Relax
Wanderer | via Facebook
Untitled
åh faaaan.
 
Snart kommer sary <3<3<3 kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0