we will never get free

Sitter och dricker kaffe och tvångskramar katt. Har varit vaken i 2 timmar, ämen piss.
 
I onsdags fyllde min mor 44 år ung, jag och Adam peppade tårta genom att spela Miley-bird-hoppa-över-hammare-spelet och vara allmänt odrägliga.
sadica-masoquista.tumblr.com
yado.
 
Såg detta djur häromdagen under en promenad. Slog mig att jag troligtvis aldrig mer kommer se det igen. Sjukt tragiskt.
Igår var det fredag och regnet föll hela kvällen och natten. Jag låtsades att det var en ljus kväll där blommor i håret passsade. Kom nu sommar.
 
Idag ska jag på guldbröllopskalaas. Farmor och farfar har varit gifta i 50 år!! Vad är bröllop för ett ord egentligen? Får huvudvärk av att säga det 10 gånger.
 
Aj hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0