En länge önskad dröm

Har bokat båt till Finland nu. Alltså fattar ni vad detta betyder för mig? Det är fan en punkt på min bucket list. Att åka till Stugan på egen hand. Har gått igenom scenariot tusen gånger i mitt huvud under alla år, har föreställt mig hur jag faller på knä och typ skriker filmiskt rätt ut över skogarna och sjöarna. Gråter hysteriskt. Haha, sjukt larvigt. Jag kommer nog bara vara väldigt trött efter att ha kört så länge, andas in doften av stugan och visa Stina runt och le. Men innerst inne kommer det nog vara en explosion av känslor.
 
Jag hoppas vindsrummet är ledigt, så vi kan sova där.
Vi kan sitta på bryggan och bara tänka inget. Bland det bästa med Finland. Man blir inkapslad i en bubbla och det är omöjligt att ta sig ut. Men det vill man inte heller. Eller jag åtminstone, ska väl inte tala för Stina haha.
Gå på dasset mitt i natten haha, och beskåda dimman över sjön. Dasset har sjöutsikt, ja.
KATTMUGGARNA!!!!!!
 
ja, men och så vidare. 2 veckor och 2 dagar kvar. Fy fan jag dör av pepp&nervositet&lycka.

Kommentarer
Postat av: Tom

Hej! Sånt här är verkligen sånt som losers gör. Men jag kan inte hjälpa det. Vet du om hur fin du är? Går knappt att träna när du är på gymmet. Så, jag skrev det. :-P

2014-06-11 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0