Även vi som är så unga ska dö en dag

Hallå! 8 dagar kvar till Finland. Stina och jag har skrivit packningslistor och bubblat sönder av förväntan. Piss. Vill bara dit nu.
Sitter och viftar med min förbannade lugg. Det är en förskräckligt olydig lugg. Fuck fan fuck.
 
Ska iväg till Glanshammar och sitta på Johannas altan med Karamellerna. Tror det blir fjärde året irad nu? Med marängtårta och allt. Så bra med traditioner som hålls.
SnBg03
Förra året var jag en pepp gungerska. Dagen avslutades med bowling och drinkar tillsammans med SPH och Johanna. Fan vad jag saknar den tiden.
 
2012 såg ut som sådant,
vi fick reda på att vi skulle få ett karamellbarn. Strax kommer 2 till <33
 
Bilderna från 2011 kan jag inte se längre.
 
2010.
OMG. Jag dör. 4 år sedan. Vi var fan bara barnen.
 
VI HÖRS, SPH kommer snart och plockar upp mig. Egentligen skulle jag köra men jag var ute och rände inatt, bland annat spelade jag Cards Againt Humanity med mina grabbar.  (TIPS, UNIVERSUMS GRYMMASTE SPEL,vi spelade i typ 5 timmar)
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0