Var det du som höll för hårt eller är det jag som blev för svag

Jag och Stina diskuterar de senaste dygnen. Slutsatsen är slående. De tre senaste dygnen har jag mest suttit i soffan och kollat på TWD, druckit alkohol och städat bort en sak per dag. ALLTSÅ DÖ.
Idag har jag dock försökt göra nytta, jag har tvättat 5 maskiner tvätt, diskat, åkt till återvinningen, bytt all kattsand i kattlådan, köpt toapapper och städat garderoben. Jag måste vara försiktig. Vill ju inte bli utbränd, daaah.
 
RhiRhi
.
Rihanna
alltså piss helvete fan fan faaaan vad hon är snygg.
 

Lyssnar på Kent.
den här känslan som jag har är inte min
den blev kvar
är den din?
den smakar som du
 
Kram DR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0