jag vaknade en morgon

HEJ
Har nästan svart hår igen, tvingade min fina syster att färga det hihii.
 
I fredags var jag, Angelica, Sophia och Johanna på resturang. Så himla bra. Angelica åkte hem och vi andra skulle på krogen. Det blev gamla, kära Noise. Haters gonna hate. Jag har alltid kul där, vi kom in gratis och halva priset i baren. Dåndimp.
Johanna har en konstnärlig ådra. Jag dansade mest.
 
Dagen efter led jag av kraftig dödslängtan haha. Vaknade av Mymlan som försökte mörda Killen.
Hon är snäll, ibland. Då och då. När hon sover.
 
Igår läste jag ut två böcker, och såg Känn ingen sorg två gånger. Sov hemma på Tallhöjden inatt, fint. I min gamla 90 säng <3 
 
STREETDANCE IDAG. yaesss
wait whut?
 
 
KRAM DR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0