I remember running

Mina senaste dagar. Har hängt med Mymlan i soffan som jag flyttat under fönstret. Tagit hand om nyfödda grisar om kvällarna. En sakta mak.
 
Jag förbereder mig inför att ta farväl av världen ett tag framöver, för jag har nu börjat kolla på....
 
...THE WALKING DEAD igen. Säsong 4.
Daryl Dixon - trunk kill
Shit Happens | via Tumblrtwd | via Facebook'
äntligen.
 
kolla på denna människa.
Daryl Dixon
aj.
 
Min lägenhet är så himla stökig. Bytte gardiner igår i alla fall, gamla tant-spetsgardiner från Erikshjälpen som ger mitt rum en flyktig-dröm-karaktär. (alltså va? Det krävs en som mig för att kunna blogga om sina gardiner..) Somnade vid 4 i natt och då täckte skuggor av spets hela min vägg från gatlyktans sken. Jag lyssnade på Running to the sea och tänkte på att som är möjligt att göra. Allt från att byta gardiner till att se en val. Sådant.
 
Ha'et feint
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0