to talk without thinking is to shoot without aiming

god eftermiddag.
 
x kollar på Jills veranda. Alltså se det. Så himla mysigt och bra. Grät nästan till döds av programmet med Kakan, hon är så jävla bra.
 
Vaknade imorse och drack kaffe i sängen. Bra morgon.
 
Min snälla katt, här visar hon sin kärlek. Bitch.
Här om dagen hade jag blommor i hår, tänker att våren skyndar sig lite extra då.
 
Gjorde hjärtägg till lunch idaaa. Kantig. Men smakade fint. Speciellt tillsammans med knäckebröd och oliver.
 
Håller på och tvättar, hatar att springa mellan husen med mina trosor och bh:ar i släptåg haha. Piss. Det är <3-dag idag och jag ska jobba imorgon. Fynt.
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0