the klagoinlägg of my lifetime

♡
x Den här bloggen har blivit en gnagande röta. Jag har lurat mig själv hela tiden.
Jag fastnar i tankar om att åka långt bort, glömma hur jag såg på saker förut, glömma den jag blivit utan att märka, glömma en skada.
x Jag hade min värsta balettlektion i tisdags, hur fan kunde jag tro att jag kan dansa? Balett? Det kanske var ett misstag, inte alls för mig. Insikten gör så jävla ont, jag satt i bilen en timme efteråt och bara stirrade på vindrutan. På ingentinget. Untitled
aj.
 
x Min åkomma till rygg påverkar hela mig. Höfterna. Knäna. Tanken på att det är jobbet med grisarna som gör mig illa får mig att vilja slåss och sparkas och tappa förståndet.
Jag har halsbränna. Vinet bränns utav helvete. Lyssnar på David Bowie och det hjälpter lite. Mentalt åtminstone. Det är ingen som läser denna pissblogg ändå. Den är död. Därför kan jag skriva så himla mycket skit. SKIT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0