kom och slå sönder min värld, det är allt jag begär

 
 
 

Vilken svordom använder du mest? Mest typ kombinationer, till exempel hevetesjävlapissråttefan. Man får en sanslös kraft.

Äger du en iPod? Nä finns dem ens kvar????

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? När jag jobbar ringer telefon 04.39, 04.49, 05.00, 05.05 samt 05.10. Sedan har jag alarm vid 05.25 och 05.30 IFALL jag inte vaknar. Nu när jag skriver det märker jag hur psykopatiskt det låter men jag har försovit mig och vaknat sådär i sista minuten. Så jag är ursäktad som kontrollfreak.

Hur många resväskor äger du? Två, en modern sak samt min pappas mormors gamla skönhet som jag använder mest.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En hel barnfamilj??? Jag antar att mina egen familj snart tar klivet ur fenomenet "barnfamilj" då bror fyller 13 i år (!!!!!). Men jag umgås helst med dem, min katt eller en vän.

När var senast någon stötte på dig? Stötte? Alltså ragga? Eller gå in i? Båda var nog dock typ två veckor sedan på krogen.

Vad åt du till middag senast? Knäckebröööö & oliver

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag hoppas dem gör det.

Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, jag blir motsatts. Slåss och gapar typ. Fast det kanske egentligen bottnar i blyghet. Vette fan.

Vilken film kan du alla replikerna till? ALLA kan jag ej, men kan väl mycket HP, LOTR osv. Säker Twilight också, gamla obsessions alltså.

Pratar du några andra språk? Engelska och en gnutta finska.

Diskar du din egen disk? Ja, Mymlan gör det då inte. Kul sambo.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, så himla awkward. Blev bjuden på bio en gång. Alltså, kan knappt tänka på det utan att tycka synd om killen. Men mest synd var det fan om mig.

Vad har du med dig in på bion? Popcorn och bra människa eller människor.

Har du en blogg? Nej, men har funderat på att skaffa.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Men jag veeet inte. Inget är ett måste

När sov du senast på golvet? Det var nog i Finland förra julen.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 8. Ibland blir det mer och då blir jag knäpp.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Yao, textfacist

Vad var det senaste du åt? Frukost.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAAAA

Tycker du om att krama folk? Mm mycke

Äger du en digitalkamera? Ja, en rosa!

Vad är du allergisk mot?Lite överkänslig mot damm och mot hundpussar. Blir röd i ansiktet. Samt bilder på mig som 15.

OMG SPYR
 
Har du några tvångstankar? När jag tänker efter så har jag det.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ERIK AMANDUS JANSSON. Jag hade varit så babe som grabb.

 

IDAG HÄNDER DETTA

random

Är så jävla nervig.

 

Är inne i en sjuk Paramore-period igen. Älskar.

•

Saknar gamla dem.

 

GRAM

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0