stå ut med mig, jag behöver dig

God ettermida!!!! Idag har jag hostat, jobbat gris, bakat pepparkakor och nu tvättar jag och John.
 
Eftersom jag fyllde år medan vi var i Karibien så firade min familj mig i onsdags. Jag hade så klart önskat en speciell tårta. Tidigare år har det ju sett ut såhär:
2012 var det regnbågstårta.
 
2013 var det gristårta!
 
Och i år önskade jag mig...Lilla My-tårta :')
¨
Min bästa mamma. <3
 
Fick bland annat denna tavla med blommor av familjen, från Erikshjälpen. Jag fick köpa det jag ville ha och mor betalade. Så tokbra födelsedagspresent.
 
Annars fick jag grytlappar, skålar till min servis, en vecka med Linas matkasse (den vegetariska såklart) och en ljuv lykta av min nästan-kusin Jonas
 
Måste rusa till tvättstugan. Jobbar imorgon med, och snart är det jul och stress och fan och hans moster. Kommer ha fullt upp med sista julklappsinhandling, ta farväl av John som åker till Linköping över jul, finskaavslutning, äta normalt, mysa osv osv. Ha det bäst /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0