jag är lika rädd som du

Jag heter Viola Amanda Johanna Jansson.
Jag är för tillfället jätte trött efter streeten och lite nervös och hungrig.
Jag är bra på att sticka, fånga grisar och koka kaffe.
Jag tycker inte om alla tusentals diskussioner på typ FB som ALDRIG tar slut. Får magsår av tjafset.
Jag är dålig på att städa lite oftare, matte samt sitta i 90 grader.
Jag läser Alltings början avKarolina Ramqvist.
Jag gillar när Mymlan är snäll haha, när man har sovmorgon och allt känns lätt.
Jag sjunger mest i bilen.
Jag älskar grisar, Mumin, handla second hand och Finland.
Jag är inte speciellt bra på (har jag inte svarat på detta redan..?) att äta normalt dårååå.
Jag föredrar vin och katter.
Jag tycker om mor far adam sara. jätte hemskt mycket. Och båtar.
Jag är beroende av kaffe och bra människor.
Jag har på mig sockor, trosor, BH, mjukisshorts och Rolling Stone-t-shirt.
Jag dricker vatten just nu.
Jag lyssnar på TV:n och Mymlan som kurrar i mitt knä. <3<3
Jag blir arg på all rasism/nazism, dåliga reklamslingor samt min katt ibland.
Jag är rädd för så himla mycket. Smärta, sniglar, att krocka,
Jag önskar att jag blir modig snart, att min rygg blir bättre och att min bil slutar gå sönder hela tiden.
Jag är pinsamt dålig på att prata inför mycket folk.
Jag är uppväxt i ett grönt hus på landet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0