okay.

WELCOME TO WONDERLAND! BITCH! ϟ
x Sitter som en annan åsna i soffan och lyssnar på höstig musik och får små ryck av rastlöshet då och då.
 
x Var hos böckling och jonas på hemmafest igår igen (hemmafest är guds gåva till varje kvinna och man). Nästan hela min fina, rosa Trojka gick åt, och vid 3-tiden gick vi och badade i sjön som var täckt av skir dimma och det var fruktansvärt kallt efteråt. Men ändå gött. Sista doppet sådär. Gick hem vid halv 5 och ba dog i min bästa säng.
Have a nice day! | via Tumblr
dä här ä vi haha. SIM SIM.
 
x DEAR LORD. läste ut en av mina allra bästa favoritböcker här om dagen, The Fault In Our Stars som jag tjatat om då och då. Alltså, trillar ni över en blå bok med ett vitt och ett svart moln på i bokhandeln, TVEKA INTE. Helst på engelska då.
Tumblr | via Tumblr
(3) Tumblr
Och filmatiseringen av boken är tydligen på G, och jag orkar inte med pöjken som ska spela Augustus Waters. Hör ni det?? ORKAR INTE.
(9) ansel elgort | Tumblr(8) ansel elgort | Tumblr
han heter Ansel Elgort och jag vill dö.
 
x Ikväll kommer mor, syster och bror hit och äter mat med mig. ÄLSKAROM.
 
Puss deer riders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0