AW MA GAHD

hello bitches
ASGMMMKIOS (asgarvar medan min mage krampar i obarmhärtiga spasmer*)
 
lever jag ens ??? är så överarg på allt som har med internet att göra, men nu funkar det tydligen igen. ORKAR INTE ENS VARA GLAD ÖVER DET för det tar väl 2 minuter innan skiten störtar ner i avgrunden igen och drar med mig i fallet. PISSS.
 
men men meeen, sen jag sist kunde använda mig av WEBBEN (böck and john, you'll know h3h3h3) så har det väl inte skett så förskräckligt mycket, har nyss avklarat vecka 7 på jobbet, sista veckan under omgången som innefattar utslaktning, tvätt, fråntagning och flytt av tillväxt ( SOM OM DET SÄGER ER NÅGOT...) jag och monica var på jobbet i 11 timmar igår. Fattar knappt hur jag kunde släpa dit mitt anlete imorse igen. Tur grisar vinner universum-mästerskapet i bästadjur, då.
Tak słodkie zwierzaki można znaleźć tylko w sieci. Absolutnie rozbrajające [GIFY]
blu blu bluuuu. lille fine grisefisen. <33
 
tejk a luk at dis
nya tavlor, köpte hip-tavlan från NICE, hade sneglat på'ren i typ 2 veckor. slog till tillslut, den var inte så farligt dyr, bara ungefär en miljon svenska. (ruinerad) Den lille med JAMESBLUNT texten kostade mig typ 19 svenska haha haa.
här är också nya saker, råza påslakan to die for (dropdeadgorgeous), och pandan. den heter KILLEN.
Korten i bakgrunna är från helvimummo (mayyourestingoddampeaceiloveyou) och är tagna unde ljuva 70-talet. Ukki röker i soffan och vid köksbordet och min egen mor badar badkar som 3-åring och spelar på en gitarr dubbelt så stor som hon själv. nice as shit.
OCH SÅ DENNA som bott i min lägenhet i en vecka nu och hela ekipaget (ej nektarinerna) kostade 60 kronor från Myrorna som vinnner UM (universum-mästerskapet)  i bästabutik
Girl in London
grattis grattis, ma pretty darls.
 
och så just nu ägnar jag mig åt detta
alkohuuul de är freddag och det är så åmäjzing.
Untitled | via Tumblr
mamma jag bara skojar, det går lugnt. easy sleazy
 
 
OCH så började baletten i tisdags (<333), ny lärare från Riga. Ord och inga visor, har fortfarande träningsvärk såhär 3 dagar senare. Och snart börjar streetdancen. I GO LAJK:
Everday with a New Hope
crazeeee.
 
AJA nu lever jag och ni vet det, så vi hörs snart deer riders. !!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0