rädd

x behöver jag ens säga hur macklemore var? Let me tell you this, rebecca hade minnesluckor mest jämt och jag åkte hem med en fullkomligt söndersliten skjorta. Vi dansade uppe på läktaren, vi var nyktra. Allt var fest. Mitt liv var fulländat när jag gapade till böck att KAN DEM INTE KÖRA CAN'T HOLD US IGEN???!! och så gjorde dem det.
Thats So Raven...DANCE | via Tumblr
dat feeling of pure happiness
 
x räddade en kastanj idag. Den låg där naken och ensam i världen och jag tog med den hem.
 
x Jag hade en sjuk dröm här om kvällen. Jag dog. Alltså dog, i drömmen. Hela bilden pausades och en röst sa "Där tog ditt liv alltså slut, Amanda. Vi ber dig vänligen lämna platsen i det skick du skulle vilja finna det i och försäkra dig om att inga värdesaker glömts kvar. Tack för att du levde med oss, tyvärr är du inte välkommen åter."  Något i den stilen, Som att flyga flygplan. Vaknade och var inte ens rädd, det var en behaglig död.
 
x jag.får.krupp. Jag vill vara...
...här. Finland. Det är så jävla tungt. Vill hem, få slappna av en stund. Andas vindsdoft och sjöbris. f a a n
 
x ❀ | via Tumblrden jäveln
 
xYour image is loading...
dödödö vill ha höst-hår
 
ah tyyp. Imorgon är det onsdag vilket betyder att jag är ledig vilket betyder att jag ska åka till gudbarn.
Och sedan får livet hända.
 
kräm deer riders ni är micket pra som min finske döde gammelmormor brukade stappla fram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0