Det är inte bara fredag idag

GRATTIS PSYKBUNKERN MIN PÅ 4-ÅRS DAGEN.

Milito & Guarin exultation gif
Likes | Tumblr
Tumblr
and so on and so on <3
 
Är det ens möjligt?? Allt var ju bara på skoj, då år 2009. Men jag fastnade väl, och det har överlevt ända till denna fina dag då snön faktiskt täckte gräsmattan när jag vaknade i morse. En fin hoppfull dag, prefekt att fylla 4 år på.
 
Jag och min blogg började vårt liv tillsammans med en katt i knäet. Frasse, som försvann i somras (kom hem någon jävla gång). So I'm going to use this fiiiiiiiiiiine moment och avslöja att jag aldrig mer ska behöva känna mig ensam i denna lägenhet, jag ska bli med katt.
 
CLIFFHANGER, see ya later babes
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0