Vardag, fest, vardag igen och fest och vardag igen. Var det allt? Små glimtar av ljus i den gråa massan. Varför kunde det inte vara tvärtom istället? Gråa fläckar i den dånande branden

Min flicka.
Här somnade hon första kvällen och sov som en stock. Var livrädd för att hon skulle gå runt hela natten och skrika och sakna. Men inte då. Inatt har hon röjt och varit lugn om vartannat. Hon lyckades knäppa upp en knapp på mitt linne, hon drog runt en ICA-påse på golvet,tuggade mitt hår, klöste min rygg osv. Men jag lyckades somna och vaknade vid 9 med henne sovandes ALLDELES vid mitt ansikte. Mymlan ♡
Stickade Stinas halsduk på 3 dagar. Har redan börjat på en nu. Blir helt galet låst vid det där.
Har ju väldiii mörkt hår, som ni antagligen märkt
 
Ska till staden med Stina idag och handla:
Tumblrvintage sweet lingerie
 
Legs
Love... | via Tumblr
Fotos da Linha do tempo - Sandra Maris Kemp Clemente | via FacebookSitting Girls
Sexy underneath ladies
bara en massa jävla underkläder.  MA GAWD
 
Lyssnar på Vit Päls nu och gråter för det gör långsamt ont.
 
kram deer riders VampireFreaks.com - XIII Cult Entry - Chat Chat Chat h3h3h3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0