november och allt får perspektiv

x jag vaknade imorse och det regnade och jag kände mig lite ensam men för första gången på alldeles för lång tid tänkte jag GET YOUR GODDAMN SHIT TOGETHER.
 
(6) Tumblr
x och så var vi här igen. lyssnar faktiskt på lykke li, höst 2011 och allt melankoliskt. tur det är 2 år sedan och gammalt och dammigt.
 
x Ja just det. I onsdags var det 6 år sedan Kaj dog. Tjatar hål på min familj att vi ALLTID MÅSTE tända ett ljus på hans grav den 30 oktober, och mamma hade faktiskt köpt ljus. Så sagt och gjort. Tänker aldrig glömma den lilla gråa tigern.
samma bild varje år haha. ♡♡♡
 
x Gjorde nyss något sjukligt läskigt. Har haft ångest huuur länge som helst. Vill bara skriva det för att avdramatisera.
 
x det kommer ske grejeridag. Tänker inte säga det är en hemlis älskar hemlisar.
 
I'm such a sad excuse for a hemlighetsmakare.
 
getting my goddamn shit together;
• Rain, Rain, Go Away • | via Tumblr
Ahahaha♥
Cutee ♥ | via Facebook
Don't.
milla | via Tumblr
Untitled
Untitled
 
okej okelipoki, vi hörs darls
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0