jAG SKA INTE RÖRA DIG NU

DATOR LEVER!!!
för en vecka sedan typ, var det valborg och jag var så pepp på att dra från panterdalen. och det gjorde jag. jag och mina kåmpisar åkte till örebro och gick på klubbbben haha. sedan tog vi taxin hem och jag var lycklig och gapade åt chauffören att KÖ FORTARE, KÖÖÖR. det tog 16, SEXTON minuter från örebro till det att jag stod utanför min port. fattar ni att han körde? rakt genom natten.
 
vaknade och var inte ett dugg bakis, dock hade jag inget i frukostväg hemma. Så det blev morrisar.
 
cherry lips, right tuvaaa???
På torsdagen kom min kalv hit,fiiina max. Vi gick promenader och åt finfrukost och jagade ankor. Livet.
 
Har galet ont i ryggen, vill bara döda det. Ska ringa ryggknäckare och säga "gör vad fan du vill, vrid mig ut och in". Det rimmade inte ens. Så operverst. Ryggont är operverst.
 
Imorgon är det kortdag som gäller hos grisarna, efter det ska jag och tuvs rocka uteservering om inte himlen står i spön på marken. Då har vi uteservering inne. götteee.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

haha det där blev när jag böjde mig fram och drog på ljudet på TV:n...tyckte det såg festligt ut.
 
Jag är fan inte klok. Om snart en vecka är det dags för vårshowen med baletten. Ska. jag.dansa.på.scen? Blir yr, vill skrika CALL 911 NOW. Ni vet så i Skrillex-låten. f a n "(
 
okäj, ska sova snart. Sover för lite eller för mycket för det är som att vakna med ett världshav på axlarna varje morgon. PUSS DEER RIDERS
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Lovely cherry lips!

2013-05-11 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0