To know nothing and to know it all

Hövligaste idag:
 Att vägarna är kladdiga och äckliga och bara alldeles underbara, man svär över det men känner samtidigt att man har saknat det något fruktansvärt. Vill ha vår.
Tumblr_mih37wrpxy1rc88koo1_500_large
♡ Att jag idag vid frukost hos grisarna sa att Frida på mitt jobb (på bruket alltså) sms:at mig, och då spänner Monica blicken i mig och ser lite sur ut, men samtidigt lite sorgsen, och säger "det jobbar ingen Frida här...". Jag baaa FLÅT! Mitt aaaandra jobb. Avgudar mitt grisjobb OCH Monica.
 
♡ Att bananen är ett bär. Och en ört. Helt jäkla galet.
 
Tumblr_mgawvenfyx1rf6j01o1_500_large
 
♡ Att det PRICK IDAG är en 1 månad kvar tills jag flyttar. Fattar ni hur läskigt och bra det känns? På samma gång? Ett av det största steget jag tagit i mitt liv.
 
♡ Att jag för tillfälligt inte kan sluta lyssna på The Brothel med Susanne Sundfor, imorse när jag gick ut till vägen klockan 05:30 sken månen sådär super perfekt för att få mig svårt melankolisk, och jag sjöng THERE ARE ECHOES IN THE GARDEN, IS ANYBODY LISTENING, GOD HAS LEEEEEEFT ME ANYWAY!!!
Tumblr_mivkbxyokd1s4ducvo1_500_large
 
dä ä mars nu.
 
PUSS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0