They were inflamed

Jag är en colour-junkie. Samlar på mig färg och absorberar varje pust av lycka.
Köpte tulpaner till mig själv igår, har dom bredvid sängen.
Har bäddat med detta påslakan, en jäkla fröjd att somna OCH vakna.
Insåg att mina nya skor nääästan har samma färg, KOM NU VÅR SÅ KAN VI UT OCH GÅ TILLSAMMANS.
Har blivit med rosa hörlurar, fränt.
Åt detta till frukost. Mamma köpte det till mig eftersom det är gelatinfritt. Puss på min mor.
 
Var på Ellen och Jennys 20-års förfest. Bästa människor, hatar att jag aldrig kan följa med dom ut och bara glömma morgondagen. Tänker alltid "men imorgon, men imorgon". Ska bli bättring, om en månad bor jag granne med dom. <3
 
Ska till grisarna ikväll igen, fjärde kvällen i rad. Bäbisarna :')
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0