Baby we were born for fun, or maybe to sleep in the sun

Alltså konstiga dagar. Blir helt slut när så mycket nytt händer. Igår kom mamma hem och sa att hon träffat en gammal kompis till mig som skulle flytta ifrån sin lägenhet, och undrade om jag var intreserad. No shit tänkte jag. Läskigt som attan. Men jag åkte dit igår kväll och kollade på den. Är typ galen/kär/allt i den. Det är en liten fin etta med sovalkov och gammal spis. Jag såg min säng där, alla mina finaste saker och så jag själv. Problemet är att jag inte har fast jobb, men om jag inte provar kommer jag må så pissigt. Och då bryter jag mitt nyårslöfte.
Såhär känns det (speciellt när jag tänker på hur fint jag skulle kunna ha det där, men samtidigt grät mamma igår. Och sen min syster. Då blir jag också ledsen. Fina familj)
lgUe3u
 
Dock måste jag vänta tills april. Å andra sidan finns då gott om tid att vänja sig vid tanken, samt leta alla grejer som fattas. 
 
När jag kollat på lägenheten gick jag till Jonna som hade vinkväll, det var trevligt. Så trevligt att vinkvällen blev blev vinnatt och vi somnade vid 6. Idag mådde vi inte lika bra. Men efter pizzafrukost blev tillvaron lite lättare. Jag åkte hem och tog en tokvarm dusch och sedan läste jag. Nu sitter jag här och lyssnar sönder JJ-Let go. Den lämnar inte min skalle.
 
Hoppas ni har det fint. Och lite kaotiskt. Det är nyttigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0