Today is your birthday

DEER RIDERS, IDAG ÄR DET ÅTERIGEN DAGS FÖR DETTA:
 
för det är den 4:e december och jag fyller 20 år ung. Så satans konstig låt men den påminner mig om min förra födelsedag så detta ska bli en tradition. 
 
åhå pappa♡ hela familjen ringde mig nyss och sjöng i telefonen. Ska snart åka dit.
 
Just nu lyssnar jag och Mymlan på Birthday på repeat, jag har trasligt hår och hon envisas med att tugga på min mobilladdare. Ganska fin födelsedag hittills!
 
mehe förresten så såg jag ut såhär för 2 år sedan, när jag fyllde 18.
8edsRx
så liten. Och kort hår.
 
Ska försöka tygla Mymmeli nu. Hon ba röjer. KVÄLL BLIR DET TÅRTA MED UNIVERSUMS BÄSTA MÄNNISKOR.
 
Kräm deer ridersVampireFreaks.com - XIII Cult Entry - Chat Chat Chat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0