Nothing is real but the girl

Untitled
ska välkomna mina flecker såhär ikväll, h3 h3 h3.
 
för tre år sedan var vi unga. Jag fyllde 17 ynka år. TRE ÅR SEDAN? Jag minns det som i förrgår. Så efter 3 år med amanda-kalas uppe på Tallhöjden blir det premiär i min lägenhet. Feddt. Måste städa. Ångest. Kattskrälle skitar ner värre än jag nästan.
 
JAG VILL HA SNÖ.
bra jobbat amanda. nu går mitt hjärta sönder av saknad efter jul i finland och snö och tystnad. en förlamande melankoli som sprids som feber i alla sinnen
 
jag vill också:
>> « style – photography – scribblings – adventures
att en hemlig beundrare eller nå skickar Lula Magazzzzine till mig. Bara för att.
 
att Mymlan alltid var såhär snäll. TÄNK när hon blir äldre och slutar riva stället med jämna mellanrum.Kallar henne för Mymmeli som är finska Mymlan, när hon är överjävlig. Hon är bara Mymlan när hon är snäll.
 
Jag var till ett medium för en vecka sedan. Det var bland det läskigaste jag varit med om. Och samtidigt lugnande. Hon var inte rädd att säga saker som jag annars flyr från att prata om. Hon bara sa och lät det sjunka in. Ah typ.
 
Ska försöka städa nu och vänta på min syster, kanske hon orkar diska hehe.
kramm
VampireFreaks.com - XIII Cult Entry - Chat Chat Chat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0