hej bloggen och feeerlåt

en vecka har gått. Min första vecka som 20-åring. Det har varit relativt gött att vara människa.
Jag och Mymlan adventstädade, jag röjde och Mymlan RÖJDE. Minst sagt.
jag fyllde och tried to be cool as fak.
Gristårtan var bäst. Mamma är världensbästa mamma och tårtmakare.
en fredagkväll drack jag vin och glögg med rubygrubyrubecca och stina. Gött som bara den. Sedan kom Emil och John och sedan var det fest ute i en lägenhet någonstans i Panterdalen. (frövi om ni minns)
vaknade på lördagsmorgonen av att Mymlan letade spenar på min hals. Gjorde ont.
en vän i en bil (syster snarare) vi var på g till kreugen en kväll när vi firarde mig 20 år ung. Stina, Tuva och Elina var också med och det var feddt kaosigt. Spydde inte. Brukar vara duktig på det ibland ja
ääe fö faan, min barndom kommer rusande likt en ilsk hingst
GODISAFFÄREN. cheeesus
FOLLOW ON INSTAGRAM:NOREEEA
älskade
 
På fredag är det karamelldags. Vi ska ha födelsedag- och julmys. Fyfan vad det är nödvändigt.
 
krams krams DR. VampireFreaks.com - XIII Cult Entry - Chat Chat Chat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0