fina jur

Cat ;33Citations - Photographie . | via Facebook
. | via Facebook
Citations - Photographie . | via Facebook
Untitled
Swan
strawberry eat♥
Nedrans. Min egna mymla ligger och sover på fotöljen. ♡
 
dör av obotlig tristess, hade en sjuk dröm. Jag fann en trappa ner till en underjordisk källare med gröna, sammets-heltäckningsmattor, i ett HÖRN av min lägenhet som jag aldrig hade sett tidigare. Allt var mörkt och dystert men ändå mystiskt och spännande. Det fanns fler och fler rum ju längre man gick. Observera att jag bor på 33 kvadrat, och att en sådan upptäckt med stor sannorlikhet är ytterst orealistisk. Men jag blev såå chockad och exalterad. Haha. När jag vaknade var jag mest rädd
 
Det är så mörkt ute. Vaknade vid 12 och trodde det var morgon fortfarande. Men icke då. Snart kommer Stina hit och dricker kaffi, jag går under, Mymlan snarkar, jag är aldrig hungrig, snön kommer smälta, osv osv. Men jag skiter i det.
23
 
krääms VampireFreaks.com - XIII Cult Entry - Chat Chat Chat
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0