all the blood I lost for you

Har vaknat. Druckit kaffe. Kramat Mymlan hårt. Bundit upp mina hyacinter som nästan hängde ner i bordet. Tänt ljus. Kollat på en Tove Jansson-dokumentär som var underbar.
Chalk and asphalt | allthingsfinnish: Tove Jansson
Writers and Kitties | via Tumblr
art, beautiful, book, cute, fashion - inspiring picture on Favim.com
Jag finner inga ord för denna kvinna.
 
Efter att ha jobbat 6 dagar i rad är det detta jag värdesätter, en lugn morgon med blekt dagsljus.
 
Under den hektiskta veckan har jag hunnit införskaffa en jultröja, läst Karin Boye, kollat på mina fina katt, stickat osv.
 
Det är helt sanslöst att det är jul på tisdag. Förra året var jag i Finland. Ren jävla hjärtesorg.
 
Idag ska jag åka hem och gör julgodis med familjen min. Hoppas allt är bra deer riders. VampireFreaks.com - XIII Cult Entry - Chat Chat Chat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0