everything that drowns me makes me wanna fly

var på mitt LIVS FÖRSTA BRÖLLOP idag. Min faster gifte sig med sin karl nere vid sjön, min farfar skjutsade dem med sin häst och vagn och när jag såg hur rörd han och min pappa var satt jag stilla i 2 timmar och stirrade på de små vågorna efteråt. så. jävla. överfint.
 
polle, farfar och farmor. älskar dem alla tre.
 
ser fram emot 5 dagars jobb nu, tar dock långhelg redan på fredag.
 
KOLLA VAD JAG HAR
gosmysljusslinga
 
ska typ sova nu glo på taket lyssna efter ljud från rockviken och tänka på de stackars satarna som får dricka och härja runt i regnet. ELOGE TILL ALLA HELGJOBBARE. vi lever också ett hårt liv
 
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0