änglarna har åkt på pisk

hej älskade ni. Har fått en provisorik internetsticka nu, snellt 3 snellt.
 
SEN SIST HAR JAG GREJAT MED DETTA:
förra fredagen träffade jag en av mina favvos från P3, Robeeeert. Han anordnade flashmob vid Svampen så jag tvingade med böckling dit. Skakade hans hand. Och sedan kommenterade han bilden jag la ut på honom på Instagram när han står på huvudet. AAH. Jag är inte normal.
Här är bilden! HAHA JAG ÄR SÅ LYCKLIG DÄR.
 
himlen har väl mest sett ut såhär hela förra veckan.
så jag läste och stickade ganska mycket. kärring-mode
köpte plommon och åt upp på typ en dag.
skrev vääääldi mycket
 
var till stan och fann THE JEANS OF MY DREAMS (<3333) plus en kranssss. och trosor. 
 
måste diska.  FY FAN va illiterat.
pösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0