De första varma strålarna om våren

Hela dagen har varit pissetråkigt grå, ända sedan jag gick upp till grisarna vid fem imorse. Och så plötsligt...
...är den där. Solen. Saknar stickande strålar i ögonen sådär varje dag.
 
Kom hem från jobbet vid halv tolv, och efter att jag tagit en dusch tänkte jag bara vila lite. Vaknade två och en halv timme senare. Tur, nu orkar jag åka på kalas hos SPH ikväll i alla fall. awesuuume
 
Är rå galet taggad på nästa helg. är ledig då. ska på resturang och sedan krogen med karamellerna på fredagen, och på lördagen är det 20-års fest.
 
Ska försöka borsta håret. Det är fan relaterat med livsfara. Wälcome to da djungle.
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0