Spontana idiotier

Glad gristjej, somnade innan nio igår kväll. Idag flyttade vi gyltor och hade oss. Åt äppelkaka. Fina jobb.
Kom hem och drack massa kaffe och läste HP. Älskar Dumbledore så jäkla mycket, sitter och väntar på honom hela tiden. Om man gillar honom i filmerna, då avgudar man honom i böckerna.
 
Nyss kollade jag, pappa och mamma på Torka aldrig tårar utan handskar. Kan vara det sorgligaste jag sett.
 
På söndag ska kanske jag och SPH på bio. Dumma människa, jag saknar dig. Vill träffa dig varje dag, snacka skit på bussen och drömma om nya platser. Fnissa åt ingenting och bryta ut i spontana idiotier. En gång sa hon att klamydia har fått ett ansikte och syftade på mig. Då sa jag att hon bodde i Dår, fast det heter Bor...
 
Ska vila nu. Läs sova.
Och så vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0