Långt bakom ditt öga svinner nattens drömmar


Frasse körde bort mig när jag låg i min säng och tyckte allmänt synd om mig själv för att jag inte fick upp lådan som godispåsen låg i.

Snart fick han sällskap.

Snodde med mig några av SPHs projektarbetsbilder hem från skolan. De är så sjukt fina.

Gick ut en sväng på altanen. Det var lite som sommar där, fast träden är kala och marken brun. Man kan blunda och låtsas lite.

Känner för att dricka kaffe. Börjar få ont i magen efter att jag druckit kaffe, kanske ska ta det som något slags tecken. Tänkte försöka trappa ner, men det har jag i och för sig försökt göra i snart 4 år... haha!

Imorgon är det lördag och jag ska stiga upp 04.45. Grisarna väntar på mig! Ska bli fint, har köpt, alldeles speciellt för imorgon, fruktkusar till frukost! Åh vardagslyx!
Hoppas allt är bra!

Kommentarer
Postat av: jennifer

och jennifer är av årgång 1991 och önskar att hon bodde i Sverige! Haha!



Jag kan lite finska, men min finska är riktigt riktigt dålig :/ kan beställa en hamburgare och förstå lite när någon pratar typ. Men that's it :/ Försöker lära mig mera hela tiden. Kan du någon finska?



Min mor är svensk ;) men min pappa är finlandssvensk :)

2012-03-02 @ 18:09:40
URL: http://jennifers.ratata.fi
Postat av: jennifer

oh jag måste ju få fråga - var i finland brukar du hålla hus dom där veckorna?:)

2012-03-02 @ 18:10:16
URL: http://jennifers.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0