Kubb, gruppsex och mjöl

Det här är min klass när vi var på Degernäs camping. Sanslöst.




Så fort vi kom fram drog vi fram kubb. Mitt lag förlorade.

Sedan gick jag, SPH och Filippa ner till vattnet.
♡ fin

Sedan förlorade några förståndet och badade.


Lärarna fick fina presentkorgar och så åt vi mat bredvid två soptunnor. Flott!

Vi gick för att spela boule och SPH testade längdhopp.


ANNA

Vi tröttnade på vanlig boule så vi körde minigolfboule. Jag vann för en gångs skull!

Här är jag en säl.

På kvällskvisten körde vi en lek som så fantastiskt hette Gruppsex. Man hängde och klängde och drog i varandra mest hela tiden så det stämde väl nästan.





Dagen därpå körde vi massa tokiga lekar. Irländsk julafton var ju självskriven.



Jag hostar fortfarande mjöl.

Rundar av med denna bild från Filippas FB. Fina, knasiga klass. Jag kommer sakna er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0