i'm stupid

♡ Hej.

Idag kom finaste hit, vi pratade nödvändigheter och spelade Mariokart. Precis som det ska vara.

♡ Imorse vaknade jag i sängen och dog lite av glädje igen. Så fin den är, satt kvar och läste HP ett tag.
♡ Måste bara säga, i fredags satt jag och broderade och lyssnade på Christer i P3. När de ville att lyssnare skulle höra av sig om vad de höll på med just nu så slängde jag iväg ett sms om att jag varit och planerat grisjobb och nu firade med att brodera klart broderiet. Det kom med och jag höll på att gå sönder av euforichock. Märkvärt, jag med.
♡ Idag är det Islands nationaldag. Minns någon Soléy jag bad er lyssna på förut? Hon är isländsk och sjukt cool.
387524_290620140975049_104255102944888_775386_1005661306_n_large

Ska tvätta kläder nu, imorgon måste jag packa inför Finland, åker och sover hos mummo imorgon. Klockan två på natten åker vi mot Stockholm. Mot mitt andra hem, har längtat sönder.

Ikväll ska jag och janssons grilla och se Saw 7. Huh! 
God kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0