Om tigerkatter och välmående

God eftermiddag! Jag anlände nyligen hem från mentakskolan, har druckit kaffe och slängt ihop en tvätt. Tigern ligger 5 decimeter ifrån min kroppshydda och stirrar stint på mig. Läskiga fettklump. Tycker om den så kallade katten så mycket, fast han saknar allt som tyder på minsta vett.

Idag körde jag och min klass rugby-på-lerig-gräsplan. Kan ha varit det mest surrealistiska jag varit med om, med det var kul. Sedan gjorde vi varm oboy och åt pinnbröd. Ganska fint!

Imorgon är det kort dag, efter lunch ska jag och SPH till Linde och besöka körskolan så man kan få bli fri någon gång här i livet, och sedan ska den vänliga människan bjuda mig på relax. Vi ska fira 40-dagars dagen tills Italien! JAHUHI!




Detta var jag i söndags. Jag var typ allmänt välmående då. Det är jag nu med för den delen! Jag har planer.

Mamma pratar om gamla porrfilmer. Rädda mig! Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0