I'm a fool for you

God morgon! Börjar gillar söndagar sällsamt mycket. Det är ganska fint att vara själv hemma (om man inte räknar med paddis, men hon sover faktiskt fortfarande). Jag gick upp och tog ut hundarna iklädd bara pyjamas, frös inte ett dugg! Sedan kokade jag kaffe, läste tidningen och lyssnade på P3. Önskar varje morgon kunde vara så.

Idag måste jag plugga lite, det känns som rena undergången. Ska det verkligen vara så? Så ångestförknippat. Det är sådär prick 40 dagar kvar till studenten idag. Måste sprätta lite med benen av glädje.

Kollade bakåt i bloggen, cirka ett år tillbaka. Såg att jag då varit ute med Max i skogen och han fick bada i bäcken. Var det så varmt? Minns den dagen, svettades tills fördärv ju! Var är den värmen i år? Dumt.

lz3avM
Känner mig lite not normal. Giraffig typ. Måste väcka Sara och få grepp om verkligheten. Ska plocka tvätt också, yeah!

Hoppas allt är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0