i'm dying, i'm dying to see sunlight

Hej fina dag! (ironi) Varför ska detta land alltid överraska mig med antingen ymnigt snöfall eller exotiskt regn om mornarna? När allt jag vill ha är en gnutta sol liksom. Vädergudarna förtjänar lite keppi som man säger i Finland!

Men jag tänker då inte låta mig dras ned av nederbörd. Min familj är hemma () och jag välkomnade dem i går med kaffe och körsbärspaj. Märk väl att jag gjorde den på egen hand utan kroppsliga eller materiella skader på kropp och fastighet. Den blev faktiskt bra.

Receptet fann jag här. Det är mannagryn i vilket jag aldrig provat tidigare, men det var sjukt gott!

Adam gjorde himla trevliga frukostmackor som jag dog lite av att se.

Jag tycker om honom så mycket. Sara har tagit bilden

Funderar på second breakfast, eller om det är för sent för det? Skulle ju egentligen behöva plugga, något jag inte tagit för mig på snart en månad. Får se hur jag löser detta. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0