When you want to live with someone

UNDERBART. Nej, jag ljuger. Idag måste jag få ursäkta mig själv. Men jag kan känna att hela världen är emot mig. Otroligt klyschigt. Fodermaskinen sa upp sig hela dagen på jobbet. Datorn är återigen min bittra fiende. Det är så otroligt kallt inomhus, fast jag plockat på mig det varmaste jag äger. Och PA har aldrig varit något annat än emot mig. Och vill inte vara här. Vill att flyttfåglarna släpper ner ett rep åt mig och flyger mig någon annanstans. Helst en annan värld. Dagens känsla. Så sorgligt!

5626054450_4c2c176313_z_large
Så långt bort från den här världen.


Antti Tuisku - Hyökyaalto
Bara för att allt annat med detta inlägg blev så trist så vill jag säga att denna låt är...så obeskrivlig. Älskar namnet. hyökyaaaaaalto. Säger det typ tusen gånger i mitt huvud. Förstår hur sant det är. Rakkaus on hyökyaalto, nyt se vyöryy rantaan. Antti är obeskrivlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0