Rabbit hearted girl

Mörka bilder på mig när jag försöker vara glad. Kom hem och somnade runt ett i natt och klockan ringde klockan fem. Fyra timmars sömn och utslaktning på jobbet var ingen kombo att rekomendera. Kunde inte äta lunch heller, det liksom satt fast något i halsen. När jag kom hem var jag så illa tvungen att duscha bort grislukt i kallvatten, och sen sov jag en timme. Otroligt fint, att sova. Sen gick jag på promenad och lyssnade på Florence och kände mig fri. Nu är jag tröttare än någonsin och har ont i mina mota-gris knän. Känner mig inte fri längre. Så sorgligt med sådana här kvällar, vill vara glad. Imorgon är det sista praktikveckan, blir glad av att vara där. ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0