It's the beat that my heart skips when I'm with you

Jag orkar inte skriva en sammanhängande text just nu. Därför får det bli punkter. Förlåt.

x Lyssnar på musik som Kent och First Aid Kit och inser än en gång att musik är magi.
x Första veckan på praktiken är avklarad och jag saknar det ganska mycket. De är så otroligt snälla. Ser mig. Klappar mig på armen när jag ser nedslagen ut, lånar mig ett paraply när regnet öser ned, pratar om jobbiga saker utan att skämmas och erbjuder mig sovmorgon fast jag tackar artigt nej och säger att jag kommer samma tid på måndag. Och morgonfikat är dödsmysigt i antika möbler och hembakat bröd.
x Läste ut tredje Harry Potter imorse. Måste ha fjärde omgående.
x Himlen var vackert dramatisk idag med både sol och regn.
x SPH påminde mig precis om alla lärare man skulle maila. Åh typiskt.
x Imorgon återvänder jag till grisbebisarna och några sura kärringar (suggor alltså!) Och såklart snälla kärringar! Känns bra!
x Vill ha långt hår nu, något fruktansvärt! Mitt går knappt ihop i en tofs i nacken. Håret får görna vara rött också...
Tumblr_lqwmmezgyh1qkd0cdo1_500_large
2dd016bdbb1cf358fa5f7be3f3dceccd_large
Tumblr_lqr1xrbdfk1qmxit2o1_500_large
Och så vill jag vara sådär oförskämt snygg. Bara vakna så och känna mig så. Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0