I look and stare so deep in your eyes

Jag sitter för tillfälligt i komplicerade tankegångar, käkar aprikoser och dricker kaffe. Jag har svarta ringar under ögonen, men vet inte om det beror på trötthet eller att jag helt enkelt inte är van vid mascara och kan inte låta bli att klia mig i ögonen. Jag vill ha långt hår. Fortfarande. Mamma gjorde en fin fläta i mitt hår igår, så gott det gick liksom. Men än är det ett tag kvar. Och jag blir rädd för hur tiden går. Den bara rinner mellan fingrarna. Tror jag ska gå ut en sväng snart. Andas hösten. Sen ska jag försöka skriva PA. Sorgligt är det. Ha det fint!

Tumblr_lr1ewhnypj1qzjm43o1_500_large
Saknar fin-flätan så otroligt mycket.


Antony and the Johnsons - crazy in love
ja, det är Beyonces crazy in love. Hennes version får mig att vilja dansa. Men den här versionen får mig att vilja ge någon en kram och förvånas över hur hårt och länge den andre kramar tillbaka. Släpp aldrig, ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0