I beg him not to go

När mitt kalla täcke blivit varmt ser jag dig på sängkanten där du sitter och ser ner på mitt ansikte. jag sätter mig upp, lägger mina händer på dina axlar och lutar pannan mellan dina skulderblad. täcket nedanför blir vått av mina tårar. du andas och ber mig att inte vara rädd. jag viskar till dig stanna, jag tror att jag blir galen om du går precis som jocke berg i kent. du måste gå, säger att allt var länge sen och att jag inte ska vara rädd.
jag har konstiga drömmar


6266109237_0b1f0fc2dc_z_large

Tumblr_lrlbdlcnbj1qebpfqo1_400_large

Tumblr_lsnguozqcg1qa74kvo1_500_large

Tumblr_lp2jzxak2g1qkoe5uo1_500_large
SNYGGA weheartit.com
Missbrukar Lykke Lis Wounded Rhymes. Hittade både den och Youth novels i Stockholm igår. Har kollat på idol med hela högen och åt hemmagjord glass. Lyckades ta ett berg, och det visade sig att jag missade den laktosfria. Min mage är inte på humör just nu. Ska nog försöka bädda ner mig och magen, det blir en dag imorgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0