Söndagen den 18 oktober 2009

Då föddes psykbunkern. Mitt desperata försök till ordning. Är glad att jag gjorde det, och den har överlevt i två år. Det är väl värt något. Såhär var det då:
<p><strong>åååååå</strong> så var den min<br /> <br /> <br /> felicia har du börjat springa än?<br /> jag väntar typ<br /> <strong>;D</strong></p>
Min Paramore-hysteri fortsatte utan några som helst gränser. Grät hejdlöst när jag premiärlyssnade på skivan och tillbad dem som mina gudar. Är glad att den tiden är över...
She lives in a fairytale somewhere to far for us to find haha, kan inte sluta s k r a t t a jag älskar att det är helg jag älskar fula bilder nu ska jag lägga mig i min säng och lyssna på brand new eyes mummmmmms jag älskar den, jag älskar paramore puss
Var vilsen inom klädsmak.
<p>PROMENAD MED SYSTER<br /> <strong>how cute c:</strong></p>


Hade ohälsosamt snyggt hår. Får ryck, vill ha det.

Gick på fester och hade sjukt roligt. När jag tänker tillbaka på det blir jag rusig av glädje.

Förövrigt längtar jag inte tillbaka för fem öre. Jag gick fortfarande på NV och började väl känna av hur ohållbart det var. Jag hade ont i hjärtat för en idiot. Jag hade hela gymnasiet framför mig. Nu är jag inne på sista varvet och det är otroligt skönt. Min fina, kaotiska blogg. Grattis den.




Kommentarer
Postat av: Mithrandir

Grattis lilla bloggen :)

2011-10-18 @ 18:44:11
Postat av: DANIELLA - photography & design

sv: ja, den filmen är så fin :)

2011-10-19 @ 16:00:46
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0