Pockets full of stones

Tog fin sovmorgon, och satt sedan vid köksbordet och nötade engelska. Idag ska jag redovisa reklamgrejen och klipp-och-klistra saken. Är nervös. Nu sitter jag och känner mig gråtig. Kan man säga så? Lite trasig typ, tur jag har vattenfast mascara (för en gångs skull, sminkar mig aldrig) Men lyssnar på kent, är helt själv hemma och har varit utan SPH i en vecka idag. Det blir liksom ett bakslag, hur ensam jag varit i en vecka. Ingen att prata idioti med. Tur hon kommer idag. Varenda katt i detta hus har förlorat förståndet. Jag tycker om dem så ofattbart mycket, vill inte bli av med någon av dem. Mina problem är supernova stora osv. Jag har det bra, hoppas ni också har det!

Tumblr_lfasaf2a771qftyfpo1_500_large

60652277_gt9zcnec_c_large
ÅH cykeln
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0