När bomben faller vill jag vara där du är

Jag är så orginell. Hjärtat har slitit sig loss och fladdrar omkring. En metafor. Kom hem från överskattad skola och åt chokladpudding och drack kaffe. Jag inser att jag inte vet hur man tar hand om sin kropp. Jag läste igenom djursjukvårds frågorna och inser att jag inte vet hur man tar hand om kunskap. Sitter och kollar igenom min blogg som förövrigt fyller två år i morgon. Kunde jag aldrig tro i oktober 2009. Ska ha bloggparty på mitt rum. Och min och mammas plan blir troligtvis verklighet nästa måndag, då drar vi på invigningsgrejsemojs på Svenskt Tenn i Stockholm. Gillar inte den staden sådär mycket, och nu ska jag dit två gånger inom loppet av en vecka. Men det blir nog spännande.

Klockan 17.00 har jag huggit i sten att jag ska plugga djursjukvård igen. Gud nåde mig annars.


10100fb3b9de3abcc57ae0b320cb3024-d3ivwzv_large

20081208144328

Tumblr_lsebgbq4rr1qd5k8xo1_400_large
le chat
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0