How we move from A to B

Monika ringde för en timme sen och frågade om jag var redo för gris i helgen. Måste ha missat två helger i planeringen, men jag tackade glatt ja. Har saknat grisarna något fruktansvärt, så denna helg och nästa jobbar jag. Jag slipper bli rastlös i alla fall! Och mitt kontokort tackar inte nej.

Ska se till så att min bror kommer iväg på Halloweenopartaj och sen måste jag tanka moppen min, hon är ju en riktig hjälte. Tar mig vart jag än ska. I somras åkte vi åtskilliga gånger till grisarna, så mysigt. Min moppe och jag, klockan fem på morgonen! Fantastiskt!
Dsc08167_large
Älskar låten, och Lykke. Och grisar. Och att det är höstlov och jag får sova ordentligt på måndag. Och ibland älskar jag hur saker ter sig, hur något oväntat plötsligt inträffar. Blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0